شکاف قابلیت های بازاریابی دیجیتال
طی دو دهه گذشته ، دیجیتال سازی نه تنها بازاریابی مصرف کننده بلکه بازاریابی صنعتی را نیز متحول کرده است.هم محققان بازاریابی صنعتی و هم بازاریابان صنعتی به دنبال بینش هستند تا بفهمند دانش و عملکرد ما در مورد بازاریابی دیجیتال چگونه ساختار و پیکربندی شده است.
این شکاف را چگونه برطرف کنیم؟
پس از تجزیه و تحلیل ، ما چهار موضوع را شناسایی می کنیم: کانال ها ، رسانه های اجتماعی ، روابط دیجیتال و فناوری های دیجیتال. سپس ما با انجام یک نظرسنجی آنلاین از 169 مدیر ، ه برای ایجاد مجموعه ای از نیازهای فعلی و آینده بازاریابی شرکت های صنعتی ، این دانش را با اقدامات مدیریتی آزمایش می کنیم.